chyba klienta Uplay  "spojení bylo přerušeno"


(Řešení s OS Win7)


S touto chybou jsem se osobně setkal celkem nedávno a na internetu nebylo možno vyhledat žádný způsob jak tuto chybu opravit

Abych to trochu specifikoval, měl jsem nově nainstalovaný OS Win7 a chtěl jsem tam mít všechny hry, které jsem měl v té době koupené, takže jsem si stáhnul Steam a CS:GO které jelo úplně bez problémů, taksamo Origin. Když jsem ale stáhnul a nainstaloval Uplay (klient Ubisoftu) a chtěl se přihlásit. tak mi klient napsal "spojení bylo přerušeno atd...". Internet a vše ostatní bylo funkční a pak mi to došlo, asi po 5 hodinách hledání na internetu. Win7 už od 14. ledna nemá podporu od Microsoftu.

Řešení bylo jednoduché, stačilo upgradeovat na Win10 na kterém všechno šlape

(Řešení s OS Win 8, 8.1, 10)

Na tomto OS nemám žádný problém tohoto typu, ale pokud ho máte vy, tak se můžete zkusit podívat na toto video, třeba vám pomůže : https://www.youtube.com/watch?v=U6efnTJBAsk




Pokud máte jakýkoliv nápad nebo dotaz na toto téma, neváhejte vyplnit tento krátký a jednoduchý formulář

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.