chyba klienta Uplay "spojení bylo přerušeno"
(Řešení s OS Win7)
S touto chybou jsem se osobně setkal celkem nedávno a na internetu nebylo možno vyhledat žádný způsob jak tuto chybu opravit
Abych to trochu specifikoval, měl jsem nově nainstalovaný OS Win7 a chtěl jsem tam mít všechny hry, které jsem měl v té době koupené, takže jsem si stáhnul Steam a CS:GO které jelo úplně bez problémů, taksamo Origin. Když jsem ale stáhnul a nainstaloval Uplay (klient Ubisoftu) a chtěl se přihlásit. tak mi klient napsal "spojení bylo přerušeno atd...". Internet a vše ostatní bylo funkční a pak mi to došlo, asi po 5 hodinách hledání na internetu. Win7 už od 14. ledna nemá podporu od Microsoftu.
Řešení bylo jednoduché, stačilo upgradeovat na Win10 na kterém všechno šlape
(Řešení s OS Win 8, 8.1, 10)
Na tomto OS nemám žádný problém tohoto typu, ale pokud ho máte vy, tak se můžete zkusit podívat na toto video, třeba vám pomůže : https://www.youtube.com/watch?v=U6efnTJBAsk
Pokud máte jakýkoliv nápad nebo dotaz na toto téma, neváhejte vyplnit tento krátký a jednoduchý formulář